Resultados

Publicacións UVigo en Revistas

 DORRÍO BV (2006). Museos interactivos na escola. Revista Galega de Educación 35, 20- 22.

 VILLAR R y DORRÍO BV (2006). Aproximación a la arqueología: un ejemplo de interpretación del hecho científico. Íber 48, 115-125.

 DORRÍO BV, RODRÍGUEZ S, FERNÁNDEZ J, ANSÍN JA y LAGO A (2007). Ciencias en las manos: aprendizaje informal. Alambique 52, 107-116.

 DORRÍO BV y RÚA A (2007). Actividades manipulativas para el aprendizaje de la Física. Revista Iberoamericana de Educación 42/7, 1-15.

Publicacións UVigo en Capítulos de Libro

 DORRÍO BV (2007). As actividades manipulativas como ferramenta de aprendizaxe científico-tecnolóxica. Experiencias de Innovación Educativa na Universidade. Ourense: Tórculo Artes Gráficas, Universidade de Vigo, 11-16. (ISBN 978-84-690-7439-8).

 DORRÍO BV (2008). Actividades manipulativas colectivizadas: investigación interpretada na ETSE de Minas. Experiencias de Innovación Educativa na Universidade. Universidade de Vigo (En prensa).

Publicacións UVigo en Actas de Congresos

 MORA MC, DAPENA JM, DORRÍO BV, ARIAS J y SOTO R (2004). Science Week at IES A Xunqueira and IES de Poio, Teaching and Learning in the XXI Century, DIVJAK S (Ed.), 125-130, Ljubljana (ESLOVENIA).

 DORRÍO BV, RÚA A, SOTO R y ARIAS J. (2004). Hands-on Physics Bibliography. Teaching and Learning in the XXI Century; DIVJAK S (Ed.). Ljubljana: University of Ljubljana, 119-124. 

 MORA MC, DAPENA JM, DORRÍO BV, ARIAS J y SOTO R (2004). Semana da ciencia no IES A Xunqueira e no IES de Poio. Actas del XVII Congreso ENCIGA, 145-147, Ribeira-Pontevedra (ESPAÑA).

 COSTA MFM y DORRÍO BV (2004). As actividades manipulativas no ensino da ciencia: o proxecto Hands-on Science. Actas del XVII Congreso ENCIGA, 171-173, Ribeira-Pontevedra (ESPAÑA).

 VILLAR R y DORRÍO BV (2005). Science interpretation in high school. Science in a changing education, MICHAELIDES PG y MARGETOUSAKI A (Eds.). Rethymno: University of Crete, 184-189.

 RODRÍGUEZ S, FERNÁNDEZ J, ASÍN JA, LAGO A y DORRÍO BV (2005). An informal interactive science and technology centre. Science in a changing education, MICHAELIDES PG y MARGETOUSAKI A (Eds.). Rethymno: University of Crete, 190-195.

 RODRÍGUEZ S, FERNÁNDEZ J, ASÍN JA, LAGO A y DORRÍO BV (2005). A Semana da Ciencia nas Escolas Proval. Actas del XVIII Congreso ENCIGA, 87-90, Ribadeo-Lugo (ESPAÑA).

 DORRÍO BV y COSTA MFM (2005). Aprender haciendo: algunos resultados de la red Hands-on Science. Actas de la XXX Reunión Bienal de la Real Sociedad Española de Física, 285-286, Ourense, ESPAÑA.

 VILLAR R y DORRÍO BV (2005). Unha experiencia interpretativa interdisciplinar no eido educativo. Actas del XVIII Congreso ENCIGA, 117-119, Ribadeo-Lugo (ESPAÑA).

 DORRÍO BV, RODRÍGUEZ S, LAGO A y DIZ J (2006). Chladni plates: A hands-on energy activity, Science Education and Sustainable Development, COSTA MFM y DORRÍO BV (Eds.), 241-246, Braga (PORTUGAL).

 VILLAR R y DORRÍO BV (2006). Interdisciplinary science: An interpretative exhibition. Science Education and Sustainable Development, COSTA MFM y DORRÍO BV (Eds.), 366-367, Braga (PORTUGAL).

 RODRÍGUEZ S, LAGO A y DORRÍO BV (2006). Sciences in your hands: an exhibition. Science Education and Sustainable Development, COSTA MFM y DORRÍO BV (Eds.), 367-368, Braga (PORTUGAL).

 DORRÍO BV y VILLAR R (2006). Indoor interactive science museums in school. Science Education and Sustainable Development, COSTA MFM y DORRÍO BV (Eds.), Braga: Gráfica Vilaverdense, 623-628.

 DORRÍO BV (2007). Hands-on Physics activities with the overhead projector. Development, Diversity and Inclusion in Science Education. COSTA MFM, DORRÍO BV y REIS R (Eds.), Ponta Delgada: Universidade das Açores, 199-200.

 DORRÍO BV (2007). 101 Hands-on electromagnetic induction activities. Development, Diversity and Inclusion in Science Education. COSTA MFM, DORRÍO BV y REIS R (Eds.), Ponta Delgada: Universidade das Açores, 201-202.

 RODRÍGUEZ S, LAGO A, DIZ J y DORRÍO BV (2007). Science fairs as a brigde between informal and formal learning. Development, Diversity and Inclusion in Science Education, COSTA MFM, DORRÍO BV y REIS R (Eds.), Ponta Delgada: Universidade das Açores, 201-202.

Co- Edición UVigo de Actas de Congresos

 COSTA MFM y DORRÍO BV (Eds.) (2006). Science Education and Sustainable Development, Gráfica Vilaverdense Artes Gráficas (Portugal). ISBN 989-9509-50-7.

 COSTA MFM, DORRÍO BV y REIS R (Eds.) (2007). Development, Diversity and Inclusion in Science Education, Copissaurio Repro (Portugal). ISBN 978-989-95336-1-5.